Δείτε πρώτοι τώρα την ολοκαίνουρια ανασκόπηση με τίτλο “Digital Educational Tools for Undergraduate Nursing Education: A Review of Serious Games, Gamified Applications and Non-Gamified Virtual Reality Simulations/Tools for Nursing Students”. Σκοπός του αρθρου είναι να συνοψίσει όλα τα ψηφιακά εργαλεία (serious games, gamified apps & virtual simulations) που έχουν αναπτυχθεί για την προπτυχιακή νοσηλευτική εκπαίδευση την τελευταία πενταετία (2019-2023). Συνολικά, εντοπίστηκαν 266 μελέτες οι οποίες αναδεικνύουν τις τελευταίες εξελίξεις στον τομέα με στόχο να εμπνεύσουν χώρες και πανεπιστήμια που δεν έχουν ακόμη ενσωματώσει ψηφιακά εκπαιδευτικά εργαλεία στο πρόγραμμα σπουδών της νοσηλευτικής, να επενδύσουν στην ανάπτυξη τους. Για περισσότερες πληροφορίες και πρόσβαση στο πλήρες άρθρο, επισκεφθείτε το σύνδεσμο https://www.mdpi.com/2078-2489/15/7/410.
Ανυπομονούμε για τα σχόλιά σας!