Νέα Δημοσίευση από τους συνεργάτες του NILE Lab!

20 Νοέ 2025

Το νέο μας άρθρο, ανοικτής πρόσβασης, με τίτλο «Implementing Educational Innovation in LMSs: Hackathons, Microcredentials, and Blended Learning» δημοσιεύτηκε στο Applied System Innovation! Στη μελέτη αυτή παρουσιάζουμε πώς μετασχηματίσαμε το LMS Open eClass σε ένα δυναμικό, ανοιχτό οικοσύστημα μάθησης, ενσωματώνοντας τρεις βασικές εκπαιδευτικές καινοτομίες: 

Hackathons – δομημένες, συνεργατικές μαθησιακές εμπειρίες μέσω επίλυσης προκλήσεων

Microcredentials – μικρο-πιστοποιήσεις δεξιοτήτων, ευθυγραμμισμένες με ευρωπαϊκά πρότυπα

και Blended Learning – ευέλικτες μορφές μάθησης που συνδυάζουν σύγχρονες, ασύγχρονες και δια ζώσης πρακτικές

Τα βασικά αποτελέσματα ανέδειξαν αυξημένη συνεργασία, ενεργή εμπλοκή και ικανοποίηση των συμμετεχόντων, υποστηρίζοντας πώς αυτές οι καινοτομίες μπορούν να επαναπροσδιορίσουν τα ψηφιακά μαθησιακά περιβάλλοντα, υποστηρίζοντας τις σύγχρονες τάσεις στην ψηφιακή εκπαίδευση και τη διαρκή ανάγκη για ευέλικτες, ελκυστικές και δεξιοκεντρικές μαθησιακές διαδρομές.

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο δωρεάν εδώ: https://www.mdpi.com/2571-5577/8/6/175