Νέα

Επισκόπηση της Εκδήλωσης «Green Campus Hackathon»

Επισκόπηση της Εκδήλωσης «Green Campus Hackathon»

Ανακοινώνουμε την επιτυχή ολοκλήρωση του «Green Campus Hackathon» που διοργανώθηκε στο πλαίσιο του έργου “INVITE” Erasmus+ (https://invite-erasmus.eu/) στις 13 και 14 Νοεμβρίου 2024. Η εκδήλωση προσέλκυσε φοιτητές, καθηγητές και ακαδημαϊκό προσωπικό από Πανεπιστημιακά...

Green Campus Hackathon: Building Digital Solutions for SDG and Green Agenda

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να επιβεβαιώσουμε ότι το NILE Lab και το HMU, ως εταίροι του έργου INVITE Erasmus+, είναι πλέον εγγεγραμμένος οικοδεσπότης του DigiEduHack 2024. Τι...

Διεξαγωγή Hackathon στην 11η Διεθνή Εβδομάδα

Ανυπομονούμε να σας καλωσορίσουμε αύριο στην εκδήλωση Hackathon που θα πραγματοποιηθεί κατά την 11η Διεθνή Εβδομάδα στα Χανιά. Η εκδήλωση θα φιλοξενηθεί σε μια εξαιρετική πλατφόρμα καινοτομίας, συνεργασίας και μάθησης, παρέχοντας μια μοναδική ευκαιρία να συνεργαστείτε...

Διεξαγωγή Hackathon στην 11η Διεθνή Εβδομάδα και 3η Διεθνή Εβδομάδα ATHENA!

Ένα Hackathon Event θα πραγματοποιηθεί στα Χανιά (Κρήτη) στις 27 - 31 Μαΐου 2024 στο πλαίσιο του 11th International Week and 3rd ATHENA International Week! Το θέμα του Hackathon είναι: "Gamified STEM Course Design on Green Agenda" και προσκαλεί τους συμμετέχοντες να...

Συμμετοχή εργαστηρίου NILLE Lab στο 13ο Μαθητικό Φεστιβαλ Ψηφιακής Δημιουργίας

Το Εργαστήριο Φυσικών Διαδραστικών Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών και Περιβάλλοντων (NILE) μια καινοτόμος και αυτοδύναμη ερευνητική μονάδα του Εργαστηρίου Τεχνητής Νοημοσύνης και Μηχανικής Συστημάτων (ΤΝΜΣ) του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών...

Οι εγγραφές για το εκπαιδευτικό σεμινάριο του “INVITE” ξεκίνησαν!

Στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος "INVITE", το NILE LAB σας προσκαλεί σε εκπαιδευτικό σεμινάριο με θέμα την προώθηση της εικονικής (virtual) και μικτής (blended) μάθησης, συμπεριλαμβανομένων ενδεικτικά της δημιουργίας εκπαιδευτικών δρατηριοτήτων και προγραμμάτων...

Εκδήλωση “Open Days” ΕΛΜΕΠΑ – 2024

Με μεγάλη χαρά υποδεχθήκαμε και φέτος μαθητές και μαθήτριες στο εργαστήριο NILE LAB στο πλαίσιο διεξαγωγής της εκδήλωσης "Ανοικτές Ημέρες Γνωριμίας - Open Days 2024” στο Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο στις 12 και 13 Μαρτίου 2024!  Ευχαριστούμε θερμά όλα τα σχολεία,...

Συμμετοχή του NILE LAB στο 13ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας – 18 Απριλίου 2024

Το NILE LAB  ανανεώνει το ραντεβού του με τους μικρούς το φίλους για μια ακόμα χρονία! Το NILE LAB θα βρίσκεται στο 13ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας, την Πέμπτη 18 Απριλίου 2024 που θα φιλοξενηθεί στους χώρους του 1ου ΕΠΑΛ, του 1ου ΕΚ και του 6ου ΕΠΑΛ...

Ανάδειξη της Κληρονομιάς και Εμπλουτισμός της Πολιτιστικής Εμπειρίας στις περιοχές της Σητείας και του Τρόοδος με χρήση Καινοτόμων Ψηφιακών εργαλείων

INTERREG VI-A ΕΛΛΑΔΑ-ΚΥΠΡΟΣ 2021-2027 Άξονας Προτεραιότητας 2 - Π2: Προώθηση της κοινωνικο-οικονομικής ανάπτυξης μέσω της ενίσχυσης του πολιτισμού, του βιώσιμου τουρισμού και της κοινωνικής οικονομίας Τίτλος πρότασης: Ανάδειξη της Κληρονομιάς και Εμπλουτισμός της...

Μετασχηματισμός Εκπαίδευσης μέσω Διαδρομών Προσαρμοστικής Μάθησης σε εικονικά Περιβάλλοντα

3η Προκήρυξη Ερευνητικών Έργων ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. για την ενίσχυση Μελών ΔΕΠ και Ερευνητών/τριών Επιστημονικό πεδίο: 6.3.2 - Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση Τίτλος πρότασης: Μετασχηματισμός Εκπαίδευσης μέσω Διαδρομών Προσαρμοστικής Μάθησης σε εικονικά Περιβάλλοντα Ακρωνύμιο:...

Πρόσκληση για συμμετοχή στον φωτογραφικό διαγωνισμό

Το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο, σε συνεργασία με τον Δήμο Σητείας και το Γεωπάρκο της Σητείας, στα πλαίσια της πράξης "Υδάτινοι δρόμοι & Ιστορίες στο Ε4 και στα Γεωπάρκα της Ανατολικής Μεσογείου με Ακρωνύμιο «Waterways»" προκηρύσσει Παγκρήτιο φωτογραφικό...

Πραγματοποιήση πιλοτικής δραστηριότητας με τη χρήση εκπαιδευτικών πακέτων STEΑM σε μαθητές δημοτικού

Η δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε σε 2 δημοτικά σχολεία της πόλης του Ρεθυμνού την τελευταία εβδομάδα του Μαΐου. Στη δράση συμμετείχαν 50 περίπου μαθητές που φοιτούσαν στην Ε' και ΣΤ' τάξη. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρεία να "πειραματιστούν" με τη χρήση εκπαιδευτικών...