Νέα

Επισκόπηση της Εκδήλωσης «Green Campus Hackathon»

Επισκόπηση της Εκδήλωσης «Green Campus Hackathon»

Ανακοινώνουμε την επιτυχή ολοκλήρωση του «Green Campus Hackathon» που διοργανώθηκε στο πλαίσιο του έργου “INVITE” Erasmus+ (https://invite-erasmus.eu/) στις 13 και 14 Νοεμβρίου 2024. Η εκδήλωση προσέλκυσε φοιτητές, καθηγητές και ακαδημαϊκό προσωπικό από Πανεπιστημιακά...

Διεξαγωγή Hackathon στην 11η Διεθνή Εβδομάδα

Ανυπομονούμε να σας καλωσορίσουμε αύριο στην εκδήλωση Hackathon που θα πραγματοποιηθεί κατά την 11η Διεθνή Εβδομάδα στα Χανιά. Η εκδήλωση θα φιλοξενηθεί σε μια εξαιρετική...

Συμμετοχή σε στρογγυλό τραπέζι εκπαιδευτικών θεμάτων

Κατα την διάρκεια του  4ου Πανελλήνιου Επιστημονικού Συνέδριου με θέμα Ο Μετασχηματισμός του Σχολείου στον 21ο Αιώνα, Θέσεις -Αντιθέσεις - Συγκλίσεις, ο Δρ, Νικός Βιδάκης συμμετείχε, εκπροσωπώντας το εργαστήριο μας, στο στρογγυλό τραπέζι με θέμα: "Διδάσκοντας...

Παρουσίαση Παιχνιδιού Ανακύκλωσης

Σήμερα παρουσιάσαμε το παιχνίδι Ανακύκλωσης σε μια ομάδα μεταπτυχιακών φοιτητών του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου. Μαζί τους συζητήσαμε διάφορα θέματα γύρο από την χρήση παιχνδιδιών για σκοπούς μάθησης, Learning analytics αλλά και τεχνικά θέματα και λεπτομέριες...

11ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας

Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας είναι μια εκπαιδευτική εκδήλωση η οποία δίνει τη δυνατότητα στους μαθητές να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν ψηφιακά έργα που αναπτύσσουν στο σχολείο τους. Είναι ανοικτό στην κοινωνία και δίνει την ευκαιρία σε μαθητές,...

Συμμετοχη στο Digifest 2022

Το εργαστήριο μας συμμετέχει στο φετινό Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (Digifest), στο Ηρακλείο. Στα πλαίσια του φεστιβάλ παρουσιάζουμε μια σύντομη έκδοση του παιχνιδιού Ανακύκλωσης, την οποία έχουν την ευκαιρία να παίξουν οι...

Δημοσίευση έρευνας Content Manager for Serious Games

Με χαρά ανακοινώνουμε την δημοσίευση της έρευνας μας με τίτλο “Content manager for serious games: Theoretical framework and digital platform”, στο περιοδικό Advances in Mobile Learning Educational Research. Διαβάστε την ανασκόπηση Abstract: In education, digital or...

Παρουσίαση Δημοσίευσης στο συνέδριο ICERI2021

Η εργασία μας, “Adaptable EduGames Platform, Allowing Educators to Customize Games”, παρουσιάστηκε σήμερα στο συνέδριο ICERI2021! Η συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζει μια πλατφόρμα που δημιουργήσαμε, μέσα από την οποία εκπαιδευτικοί μπορούν να δημιουργήσουν περιεχόμενο...

Επερχόμενη Δημοσίευση ICERI2021

Με χαρά ανακοινώνουμε την αποδοχή της εργασίας μας για την δημιουργία και την δυναμική φόρτωση εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ψηφιακά περιβάλλοντα από το διεθνές συνέδριο εκπαίδευσης, έρευνας και καινοτομίας, ICERI 2021. Η εργασία μας θα παρουσιαστεί τον...

Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Προσαρμοστικών Συστημάτων Μάθησης

Με χαρά ανακοινώνουμε την δημοσίευση της βιβλιογραφικής μας ανασκόπησης με τίτλο “Adaptive e-learning systems through learning styles: A review of the literature”, στο περιοδικό Advances in Mobile Learning Educational Research. Διαβάστε την ανασκόπηση Abstract:The...

Παρουσίαση Δημοσίευσης

Η Δημοσίευση μας με τίτλο “Transforming Classic Learning Games with the Use of AR: The Case of the Word Hangman Game” θα παρουσιαστεί στο διεθνές συνέδριο “Human Computer Interaction International”, την Τρίτη 27 Ιουλίου 2021, στις 10:30 (EDT – Washington DC)....