Νέα

Διαβάστε τώρα το νέο μας άρθρο: «Evaluating Interaction Techniques in XR Environments Through the Prism of Four EduGames»

Διαβάστε τώρα το νέο μας άρθρο: «Evaluating Interaction Techniques in XR Environments Through the Prism of Four EduGames»

Σας ενδιαφέρει πώς η εκτεκταμένη πραγματικότητα (XR) μπορεί να ενισχύσει τη διδασκαλία και τη μάθηση; Το νέο μας ερευνητικό άρθρο προσφέρει μια συγκριτική αξιολόγηση διαφόρων μεθόδων αλληλεπίδρασης τόσο από την οπτική των προγραμματιστών όσο και των χρηστών, βασισμένη...

Συμμετοχη στο Digifest 2022

Το εργαστήριο μας συμμετέχει στο φετινό Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (Digifest), στο Ηρακλείο. Στα πλαίσια του φεστιβάλ παρουσιάζουμε μια σύντομη έκδοση του παιχνιδιού Ανακύκλωσης, την οποία έχουν την ευκαιρία να παίξουν οι...

Δημοσίευση έρευνας Content Manager for Serious Games

Με χαρά ανακοινώνουμε την δημοσίευση της έρευνας μας με τίτλο “Content manager for serious games: Theoretical framework and digital platform”, στο περιοδικό Advances in Mobile Learning Educational Research. Διαβάστε την ανασκόπηση Abstract: In education, digital or...

Παρουσίαση Δημοσίευσης στο συνέδριο ICERI2021

Η εργασία μας, “Adaptable EduGames Platform, Allowing Educators to Customize Games”, παρουσιάστηκε σήμερα στο συνέδριο ICERI2021! Η συγκεκριμένη εργασία παρουσιάζει μια πλατφόρμα που δημιουργήσαμε, μέσα από την οποία εκπαιδευτικοί μπορούν να δημιουργήσουν περιεχόμενο...

Επερχόμενη Δημοσίευση ICERI2021

Με χαρά ανακοινώνουμε την αποδοχή της εργασίας μας για την δημιουργία και την δυναμική φόρτωση εκπαιδευτικού περιεχομένου σε ψηφιακά περιβάλλοντα από το διεθνές συνέδριο εκπαίδευσης, έρευνας και καινοτομίας, ICERI 2021. Η εργασία μας θα παρουσιαστεί τον...

Βιβλιογραφική Ανασκόπηση Προσαρμοστικών Συστημάτων Μάθησης

Με χαρά ανακοινώνουμε την δημοσίευση της βιβλιογραφικής μας ανασκόπησης με τίτλο “Adaptive e-learning systems through learning styles: A review of the literature”, στο περιοδικό Advances in Mobile Learning Educational Research. Διαβάστε την ανασκόπηση Abstract:The...

Παρουσίαση Δημοσίευσης

Η Δημοσίευση μας με τίτλο “Transforming Classic Learning Games with the Use of AR: The Case of the Word Hangman Game” θα παρουσιαστεί στο διεθνές συνέδριο “Human Computer Interaction International”, την Τρίτη 27 Ιουλίου 2021, στις 10:30 (EDT – Washington DC)....

Προγραμματική σύμβαση ΕΛΜΕΠΑ και Περιφέρειας Κρήτης για το πρόγραμμα “Όχι πια μόνοι”

Προγραμματική σύμβαση υπογράφηκε σήμερα μεταξύ της Περιφέρειας Κρήτης και του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου (ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ) για την υλοποίηση του προγράμματος «Ολοκληρωμένες Παρεμβάσεις για την Ενίσχυση της Κοινωνικής Συνοχής και τη Βελτίωση της Ποιότητας Ζωής των...

Young&Smart Erasmus+ Ανακοίνωση:

Δημιουργική σκέψη, Σχεδιασμός σκέψης Υλικό πολυμέσων για serious game σχετικά με τη δημιουργική σκέψη, έχει δημοσιευθεί το σχεδιαστικό σκεπτικό. Δείτε το βίντεο προώθησης εδώ   https://www.youtube.com/watch?v=tVLsixMdhmU   Ανατρέξτε εδώ στο...

ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ Εκδήλωση πολλαπλασιαστή: Ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στον τομέα της επιχειρηματικότητας και της κοινωνικής δραστηριότητας των νέων. 6 Φεβρουαρίου 2020

Μέρος: Ηράκλειο Κρήτης, Ελλάδα Μέρα: 6 η Φεβρουαρίου 2020 Ακριβής θέση: Nile-Lab, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (Εσταυρωμένος, Ηράκλειο 71004 – Ελλάδα) https://hmu.gr/   Μέρα: Πέμπτη 6η  Φεβρουαρίου 2020 13:30-14:00 Welcome – Registration form 14:00-14:30...

ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΗ Εκδήλωση πολλαπλασιαστή: Ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα στον τομέα της επιχειρηματικότητας και της κοινωνικής δραστηριότητας των νέων. 6 Φεβρουαρίου 2020

Μέρος: Ηράκλειο Κρήτης, Ελλάδα Μέρα: 6 η Φεβρουαρίου 2020 Ακριβής θέση: Nile-Lab, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο (Εσταυρωμένος, Ηράκλειο 71004 – Ελλάδα) https://hmu.gr/   Μέρα: Πέμπτη 6η  Φεβρουαρίου 2020 13:30-14:00 Welcome – Registration form 14:00-14:30...