Νέα
Συμμετοχή εργαστηρίου NILLE Lab στο 13ο Μαθητικό Φεστιβαλ Ψηφιακής Δημιουργίας
Το Εργαστήριο Φυσικών Διαδραστικών Εκπαιδευτικών Παιχνιδιών και Περιβάλλοντων (NILE) μια καινοτόμος και αυτοδύναμη ερευνητική μονάδα του Εργαστηρίου Τεχνητής Νοημοσύνης και Μηχανικής Συστημάτων (ΤΝΜΣ) του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών...
Πρόσκληση για συμμετοχή στον φωτογραφικό διαγωνισμό
Το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο, σε συνεργασία με τον Δήμο Σητείας και το Γεωπάρκο της Σητείας, στα πλαίσια της πράξης "Υδάτινοι δρόμοι & Ιστορίες στο Ε4 και στα Γεωπάρκα...
Πραγματοποιήση πιλοτικής δραστηριότητας με τη χρήση εκπαιδευτικών πακέτων STEΑM σε μαθητές δημοτικού
Η δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε σε 2 δημοτικά σχολεία της πόλης του Ρεθυμνού την τελευταία εβδομάδα του Μαΐου. Στη δράση συμμετείχαν 50 περίπου μαθητές που φοιτούσαν στην Ε' και...
Μαθητικό Φεστιβάλ (Digifest) Ψηφιακής Δημιουργίας
Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας είναι μια εκπαιδευτική εκδήλωση στην οποία μαθητές παρουσιάζουν ψηφιακά τους έργα. Το φεστιβάλ διεξήχθη για 8η φορά από της 19 έως τις 21 Απριλίου 2018 στο Ηράκλειο και σε άλλες πόλεις της Ελλάδας. Στηρίζοντας αυτήν την...
Διοργάνωση Διεθνούς Εβδομάδας Erasmus+ στο TEI Κρήτης – 21 έως 25 Μαΐου 2018
Με πολλή χαρά σας ανακοινώνουμε ότι από 21 έως 25 Μαΐου 2018 διοργανώνεται στο ΤΕΙ Κρήτης (στο Ηράκλειο και στα Χανιά) η Διεθνής Εβδομάδα Erasmus+ (International Week), στην οποία θα συμμετάσχουν περίπου 100 συνάδελφοι (καθηγητές και διοικητικό προσωπικό) από...
ArtsIT 2017 & DLI 2017 Διεθνή Συνέδρια
Event: https://www.teicrete.gr/el/news/15117 Την Δευτέρα 30 και Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017 διεξάγονται τα συνέδρια ArtsIT 2017 & DLI 2017 στους χώρους του Επιμελητηρίου Ηρακλείου ΕΒΕΗ. Αναλυτικότερα, το ΤΕΙ Κρήτης σε συνεργασία με το Δήμο Ηρακλείου και το...
Δημοσίευση στο Περιοδικό – EAI Endorsed Transactions on Creative Technologies
Άρθρο του N. Βιδάκη, με τίτλο "A Multimodal Interaction Framework for Blended Learning" έχει δημοσιευτεί στο περιοδικό EAI Endorsed Transactions on Creative Technologies 17(10): e5, EAI, DOI: 10.4108/eai.4-9-2017.153057; http://dx.doi.org/10.4108/eai.4-9-2017.153057...